/* End custom CSS */ /* Start custom CSS for section, class: .elementor-element-65db96c *//* End custom CSS */ /* Start custom CSS for section, class: .elementor-element-f0ae13a */

"תנועה טובה תביא אנשים איכותיים לאתר, אתר טוב גם ימכור!"

קידום חנויות וירטואליות להצלחה בעידן הדיגיטלי

הפוך את החנות האינטרנטית שלך למובילה בתחומה ותגדיל איתה את ההכנסה שלך באמצעות חשיפה במנועי החיפוש של גוגל

Pinterest

ETSY

WordPress

Google pay

Elementor

Facebook Ads

AirBNB

Amazon

למה לקדם את החנות שלך שירותי קידום חנות אינטרנטית מקצועיים דווקא אצלנו

כל סוכנות דיגיטלית יכולה להציע שיווק, אבל לא כל סוכנות מתמחה באיקומרס עם ההבנה המעמיקה של האתגרים הייחודיים לחנויות דיגיטליות. אצלנו, בעלי חנויות אינטרנטיות מוצאים לא רק שותף, אלא מומחה שמכיר את כל אתגר אפשרי בחנויות איקומרס:

 

אופטימיזציה למנועי חיפוש: שירותי ה-SEO שלנו מותאמים לעולם האיקומרס, מבטיחים שהמוצרים שלך ימצאו את דרכם לקדמת התוצאות. אנו עובדים על שיפור הבנייה הפנימית של האתר, מיקוד במילות מפתח רלוונטיות, ושיפור חווית המשתמש על מנת להגדיל חשיפה ולמשוך תנועה אורגנית איכותית.

 

פרסום בגוגל: כל קמפיין שלנו מבוסס על ניתוח נתונים מעמיק, עם מטרה להגדיל את ה-ROI שלך. ניהול קמפיינים ממומנים בגוגל אדס מתבצע באמצעות מעקב אחר התקדמות ואופטימיזציה רציפה, כדי להבטיח שהתקציב שלך מושקע במקומות הנכונים.

 

שיווק דיגיטלי ממוקד: הבנת התעשייה שלנו מאפשרת לנו ליישם טקטיקות שיווק דיגיטלי שיבטיחו שהחנות שלך נשארת תחרותית. ממיילים ממוקדים ועד קידום ברשתות החברתיות, כל פעולה שלנו מתוכננת להגביר את המכירות.

 

בעזרת ניסיון של מעל 8 שנים בענף האיקומרס, אנו בקיאים בכל הכלים והמתודולוגיות שיעזרו לחנותך להגדיל את אחוזי ההמרה ולהשיג צמיחה במכירות. אצלנו, ההצלחה שלך היא המשימה שלנו.

איך אנחנו עושים קידום חנויות וירטואליות בצורה אורגני בעזרת SEO

מתחילים בבדיקה טכנית של האתר לזיהוי בעיות שיכולות להשפיע על ביצועיו במנועי חיפוש. זה כולל בדיקות של מהירות האתר, ניווט, תגיות מטא, תאימות למובייל, ושגיאות בעמודים.

מחקר מילות מפתח

מבצעים מחקר כדי לזהות את המילים והביטויים שהקהל שלך משתמש בהם בעת חיפוש מוצרים שדומים לאלו שאתה מציע. אנו מתמקדים במילות מפתח שיש להן כוח למשוך תנועה איכותית ורלוונטית.

יצירת תוכן מעולה

התוכן הוא מלך. אנו יוצרים תוכן איכותי שמשלב את מילות המפתח שזוהו ומספק ערך לקורא. זה כולל תיאורי מוצרים, פוסטים בבלוגים, מדריכים, ועוד. התוכן חייב להיות מעניין, מעודד שיתוף ושיח, ולעזור למבקרים להבין ולהתרשם מהערך שהמוצרים שלך מציעים.

אופטימיזציה פנימית

נעבוד על שיפור האספקטים הפנימיים של האתר, כמו תגיות הכותרת, תיאורי המטא, השימוש בתמונות ובווידאו, וקישורים פנימיים כדי לחזק את האתר בפני מנועי החיפוש.

בניית קישורים

לבסוף, נעבוד על בניית קישורים איכותיים מאתרים אחרים שמקדמים את אמינות ורלוונטיות האתר שלך. קישורים אלו חייבים להיות ממקורות אמינים ורלוונטיים כדי לשפר את הדירוג שלך במנועי החיפוש ובשביל זה אנחנו כאן!

לקוחות מספרים:

Hadar Zuarez
Hadar Zuarez
2023-03-20
מדהים!!!!! בנה לי אתר עבור קניית מוצרי נוי לבית וקיבלתי אתר מהמם ושירות מקצועי מאוד! ממליצה בחום רב 🙌🏻🙌🏻
Rona Tibet
Rona Tibet
2023-03-15
תודה לך על הכל נדב. על השירות ,העזרה, הנכונות ובעיקר על הטיפול, היחס החם וההקשבה. אתה אלוף !!! ממליצה בחום
שיר בני
שיר בני
2023-03-15
נדב האלוף בנה לי 2 אתרים ובדרך השלישי! תודה על המקצועיות, השירות והמעטפת .
אסתי ישראלוב
אסתי ישראלוב
2023-03-15
הכי מקצועי שיש! מרוצה ממש מהתוצאה שהצלחתי להשיג, האתר שלי באוויר בול כמו שדמיינתי בזכות הליווי האישי של נדב האלוף תודה רבה ממליצה בחום
מרים דיורולי
מרים דיורולי
2023-03-15
מקצועי, עובד ביסודיות, והיה לאוזן קשבת לכול שיגעון שלי ממליצה בחום!
Orly Asia
Orly Asia
2023-03-15
מוכשר , יצירתי, ראש גדול . בנה לנו מיניסייט עם כל הדרישות בזמן קצר במיוחד. שאפו! מומלץ בחום!
טלי דידי
טלי דידי
2022-11-03
חיפשנו לאתר שלנו קידום אורגני בגוגל ועברנו כמה חברות פרסום שונות עד שהגענו לנדב אונגר שהצליח להביא בתוך זמן קצר את האתר לתוצאות משמעותיות!! ממליצים בחום!!
טל עופר
טל עופר
2022-10-07
מקצועי שירותי ומתאים את האתר לצרכים המדוייקים אין ספק שבכל פניה בנושא מדיה אתה הכתובת

רוצה להרים את המכירות בעסק שלך?

לא צריך להתחיל לנחש או ישר לשלם למישהו שייקדם לך את האתר לפני שהוא באמת יכול להביא תוצאות! השאר פרטים ונבצע לך בדיקת אתר מקיפה ופגישת אסטרטגיית שיווק ללא עלות!

מי אני ולמה שתקשיב לי?

אהלן! אני נדב אונגר, בונה ומקדם אתרים וחנויות דיגיטליות באינטרנט

התחלתי את דרכי בתחום הדרופשיפינג בשנת 2015 בתחום של חולצות כדורגל בפלטפורמות של איביי ואמאזון.

אחרי תקופה שבה ראיתי שאני מפסיד יותר מאשר מרוויח התחלתי ללמוד בנייה וקידום אתרים במכללת האקריו, בה גם עבדתי כאיש מכירות. בעקבות הידע שרכשתי התחלתי גם לעסוק בתחום האיפילייט ושיווקתי מוצרים וקורסים של אחרים עד שהחלטתי לבנות את העסק שלי וגם לנהל אותו בעצמי ולכן הלכתי ללמוד ייעוץ עסקי באצל ניר דובדבני.

כל הדברים האלה גרמו לי לתת את האקסטרה לכל לקוח, כדי שלא ייקבל רק בונה ומקדם חנויות איקומרס, אלא ממש יחייה ויבין את העסק של הלקוח מבחינת התמחור, הוצאות והכנסות בעסק, בדיקת כדאיות, סקר שוק, וכל דבר שמגיע בנוסף לשיווק של העסק.

מקווה לעבוד איתך בקרוב, ואם כל מה שקראת למעלה נשמע לך טוב, אני מזמין אותך לפגישת ייעוץ ואסטרטגיה בזום אישי ללא עלות בה נדבר על החנות שלך ואיך כדאי לך לקדם אותה באינטרנט.

ואם יהיה מצב לwin win לשני הצדד'ים – אשמח שגם נעבוד ביחד!

שמרו על קשר:

השאירו פרטים עכשיו לשיחת ייעוץ!

 

עדיין לא השארת פרטים לבדיקת אתר?

השאר פרטים עכשיו ואבדוק את האתר שלך תוך 2 ימי עסקים