"תנועה טובה תביא אנשים איכותיים לאתר, אתר טוב גם ימכור!"

בנייה וקידום אתרים | שירותי אינטרנט מקצועיים ברמה אחרת

חווית בנייה וקידום אתרים ללא תחרות. גלו איך אנו מעלים את העסק שלכם לפסגות חדשות בעולם הדיגיטל. צרו איתנו קשר היום!

Pinterest

ETSY

WordPress

Google pay

Elementor

Facebook Ads

AirBNB

Amazon

שירותי בנייה וקידום אתרים מתקדמים

בעולם דינמי ומתפתח, הצורך בבנייה וקידום אתרים איכותיים הפך למרכיב חיוני בכל עסק שמעוניין להוביל, לחדש ולהשפיע. ב[שם החברה], אנו מספקים שירותי בנייה וקידום אתרים ברמה הגבוהה ביותר, מותאמים אישית לצרכים הייחודיים של כל לקוח. אם אתם שואפים להיות בחזית הטכנולוגית והשיווקית, הגעתם למקום הנכון.

 

שירותי בנייה וקידום אתרים מתקדמים

בעידן בו המרחב הדיגיטלי הוא הזירה העיקרית להתרחשות עסקית, שירותי בנייה וקידום אתרים מקצועיים הם המפתח להצלחה. ב[שם החברה], אנו מבינים את החשיבות העצומה של נוכחות מקוונת חזקה ומושכת תשומת לב, ולכן אנו מציעים פתרונות אינטגרטיביים שכוללים:

  • בנייה ועיצוב אתרים: אנו יוצרים אתרים שמשלבים עיצוב חדשני עם נגישות ונוחות שימוש מקסימליות. האתרים שלנו מותאמים למגוון רחב של מכשירים ומסכים, מבטיחים חווית משתמש חלקה וזמני טעינה קצרים.
  • קידום אתרים אורגני (SEO): מתמחים באסטרטגיות קידום אורגני שמבטיחות מיקום גבוה בתוצאות החיפוש. מתמקדים באופטימיזציה טכנית, בניית קישורים איכותיים ויצירת תוכן רלוונטי ומשכנע.
  • פרסום ושיווק ממומן בגוגל לאתרים וחנויות איקומרס: אנחנו מתמחים בבניית אסטרטגיה לשיווק העסק והחנות שלכם בגוגל וברשתות החברתיות כדי להביא לך כמה שיותר תנועה שתמיר את הגולשים שלך ללקוחות משלמים

למה לבחור בנדב אונגר בנייה וקידום אתרים וחנויות בדיגיטל

  • ניסיון ומומחיות: עם שנים של ניסיון בתחום, צוות המומחים שלנו מבטיח שהאתר שלך יהיה בחזית הטכנולוגיה והקידום.
  • תהליך מותאם אישית: אנו מבינים שכל עסק הוא עולם ומלואו, ולכן אנו מציעים גישה אישית שמתחילה בהבנת הצרכים ומסתיימת בהשגת תוצאות מעל ומעבר.
  • שימוש בטכנולוגיות מתקדמות: מחויבות לחדשנות, אנו משתמשים בכלים וטכנולוגיות החדשניים ביותר כדי להבטיח שהאתר שלך יעמוד בקדמת הסטנדרטים העולמיים.
  • מחויבות לתוצאות: אנו עובדים עם מטרה אחת בראש – ההצלחה של הלקוחות שלנו. המחויבות שלנו לניתוח ומעקב אחר התקדמות מבטיחה שנוכל להתאים את האסטרטגיה לקבלת התוצאות הטובות ביותר.
גוגל שופינג

איך אנחנו עובדים כשאנחנו בונים ומקדמים אתרים וחנויות

תהליך העבודה שלנו ב[שם החברה] מבוסס על מתודולוגיה מקיפה ומוכחת, המתחילה בפיתוח ובנייה של אתר מוכן לקידום ומסתיימת באנליזה מעמיקה של האתר על מנת לשפר ולהתאים את אסטרטגיות הקידום. הנה איך זה עובד:

  1. בניית אתר מוכן לקידום: נתחיל בפיתוח אתר שלא רק נראה טוב ומתפקד בצורה אופטימלית אלא גם מותאם לקידום במנועי החיפוש. כל אתר שאנו בונים מגיע עם עיצוב מודרני, קוד נקי ומהירות טעינה מהירה.

  2. הטמעת פיקסלים של פייסבוק וגוגל: לצורך אופטימיזציה של קמפיינים פרסומיים והעלאת כמות ההמרות, אנו מבצעים הטמעה של פיקסלים של פייסבוק וגוגל. זה מאפשר לנו לעקוב אחר מבקרים שהיו באתר ולייעד להם פרסום רלוונטי, מה שמשפר את יעילות הקמפיינים הפרסומיים.

  3. אנליזה וניתוח האתר: השלב החשוב ביותר בתהליך הוא האנליזה המתמדת של ביצועי האתר. אנו משתמשים בכלים מתקדמים כדי לאסוף נתונים ולבצע ניתוח מעמיק של התנהגות המשתמשים באתר. המטרה היא לזהות אילו אסטרטגיות קידום עובדות הכי טוב ומה התוכן או הפיצ'רים שמגדילים את ההמרה. זה מאפשר לנו להתאים את תכניות הקידום והפרסום שלנו בהתאם, כדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר ללקוחותינו.

בכל שלב של התהליך, אנו מחויבים לשקיפות מלאה ולתקשורת רציפה עם הלקוחות שלנו, כדי להבטיח שהם מעודכנים ומרוצים מהתהליך ומהתוצאות.

רוצה להרים את המכירות בעסק שלך?

לא צריך להתחיל לנחש או ישר לשלם למישהו שייקדם לך את האתר לפני שהוא באמת יכול להביא תוצאות! השאר פרטים ונבצע לך בדיקת אתר מקיפה ופגישת אסטרטגיית שיווק ללא עלות!

מה אומרים עלינו
Hadar Zuarez
Hadar Zuarez
2023-03-20
מדהים!!!!! בנה לי אתר עבור קניית מוצרי נוי לבית וקיבלתי אתר מהמם ושירות מקצועי מאוד! ממליצה בחום רב 🙌🏻🙌🏻
Rona Tibet
Rona Tibet
2023-03-15
תודה לך על הכל נדב. על השירות ,העזרה, הנכונות ובעיקר על הטיפול, היחס החם וההקשבה. אתה אלוף !!! ממליצה בחום
שיר בני
שיר בני
2023-03-15
נדב האלוף בנה לי 2 אתרים ובדרך השלישי! תודה על המקצועיות, השירות והמעטפת .
אסתי ישראלוב
אסתי ישראלוב
2023-03-15
הכי מקצועי שיש! מרוצה ממש מהתוצאה שהצלחתי להשיג, האתר שלי באוויר בול כמו שדמיינתי בזכות הליווי האישי של נדב האלוף תודה רבה ממליצה בחום
מרים דיורולי
מרים דיורולי
2023-03-15
מקצועי, עובד ביסודיות, והיה לאוזן קשבת לכול שיגעון שלי ממליצה בחום!
Orly Asia
Orly Asia
2023-03-15
מוכשר , יצירתי, ראש גדול . בנה לנו מיניסייט עם כל הדרישות בזמן קצר במיוחד. שאפו! מומלץ בחום!
טלי דידי
טלי דידי
2022-11-03
חיפשנו לאתר שלנו קידום אורגני בגוגל ועברנו כמה חברות פרסום שונות עד שהגענו לנדב אונגר שהצליח להביא בתוך זמן קצר את האתר לתוצאות משמעותיות!! ממליצים בחום!!
טל עופר
טל עופר
2022-10-07
מקצועי שירותי ומתאים את האתר לצרכים המדוייקים אין ספק שבכל פניה בנושא מדיה אתה הכתובת

מי אני ולמה שתקשיב לי?

אהלן! אני נדב אונגר, בונה ומקדם אתרים וחנויות באינטרנט

התחלתי את דרכי בתחום הדרופשיפינג בשנת 2015 בתחום של חולצות כדורגל בפלטפורמות של איביי ואמאזון.

אחרי תקופה שבה ראיתי שאני מפסיד יותר מאשר מרוויח התחלתי ללמוד בנייה וקידום אתרים במכללת האקריו, בה גם עבדתי כאיש מכירות. בעקבות הידע שרכשתי התחלתי גם לעסוק בתחום האיפילייט ושיווקתי מוצרים וקורסים של אחרים עד שהחלטתי לבנות את העסק שלי וגם לנהל אותו בעצמי ולכן הלכתי ללמוד ייעוץ עסקי באצל ניר דובדבני.

כל הדברים האלה גרמו לי לתת את האקסטרה לכל לקוח, כדי שלא ייקבל רק בונה ומקדם חנויות איקומרס, אלא ממש יחייה ויבין את העסק של הלקוח מבחינת התמחור, הוצאות והכנסות בעסק, בדיקת כדאיות, סקר שוק, וכל דבר שמגיע בנוסף לשיווק של העסק.

מקווה לעבוד איתך בקרוב, ואם כל מה שקראת למעלה נשמע לך טוב, אני מזמין אותך לפגישת ייעוץ ואסטרטגיה בזום אישי ללא עלות בה נדבר על החנות שלך ואיך כדאי לך לקדם אותה באינטרנט.

ואם יהיה מצב לwin win לשני הצדד'ים – אשמח שגם נעבוד ביחד!

שמרו על קשר:

השאירו פרטים עכשיו לשיחת ייעוץ!

 

עדיין לא השארת פרטים לבדיקת אתר?

השאר פרטים עכשיו ואבדוק את האתר שלך תוך 2 ימי עסקים