בעולם דיגיטלי מלא בתחרות, הדרך הטובה ביותר לקבל חשיפה איכותית לעסק שלך הוא באמצעות פרסום ממומן בגוגל לאנשים שכבר מחפשים את המוצר שלך!
התחל לקבל חשיפה איכותית לעסק שלך עוד היום! צור קשר עכשיו לקבלת אפיון חינם ותגלה איך נוכל להפוך את העסק שלך למוביל בתחומו
התשובה פשוטה… אנחנו פשוט אוהבים לראות תוצאות וכסף שנכנס ללקוחות שלנו, ממש כמו הנתונים של החנות הזאת שהגיעה לתוצאות כאלה עם השקעה מאוד נמוכה! כשאנחנו מבצעים בדיקת אתר אינטרנט, חשוב לנו לדעת שאנחנו באמת יכולים לעזור לו גם להשתפש.
בתמונה למטה תוכלו לראות נתונים של חנות ש90% ממנה מלקוחות שהגיעו בחיפוש בגוגל והחזרנו אותם בשביל להשלים רכישות. והדבר הכי טוב – היא עדיין לא הגיע לאחוז אחד מהפוטנציאל שלה, כי בעמודה השמאלית תוכלו לראות את הלקוחות שהגיעו לחנות, ובעמודה שליה את כמות ההוספות לסל, צ’קאאוט ולבסוף את כמות הרוכשים.
החוכמה היא להגיע בחזרה לאלה שעדיין עוד לא קנו ולקרב אותם לרכישה!
פתיחת חשבון גוגל מרצ’נט. גוגל לא מאפשר לפרסם כל מוצר ולכן מי שנכנס לקטגוריה של גוגל שופינג הם חנויות ומוכרים רציניים בלבד. לגוגל חשוב לדעת שהמוצר לגיטימי, שאין בו פייק, שהמוצר הוא פיזי ושיש בעלים למוצר.
לגוגל חשוב לדעת שמדובר במוצר אמיתי, עם מדיניות משלוחים, מדיניות החזרות ושיש עם מי לדבר במקרה של בעיה במוצר. במילים אחרות, גוגל רוצה שהלקוחות שמגיעים דרכו יקבלו מוצר אמיתי ושירות טוב!
לכן צריך לקבל את האישור על כל מוצר באמצעות הש.ג של גוגל שנקרא גוגל marchent
גוגל אדס היא מערכת הפרסום של גוגל. דרך המערכת הזאת אפשר להקים מודעות מכמה סוגים:
קמפיין חיפוש, קמפיין שופינג, קמפיין של באנרים באתרים אחרים וקמפיין סרטונים ביוטיוב (יוטיוב היא של גוגל ככה שהכל עובר דרכה…)
במקרה של חנויות איקומרס, לרוב נשתמש בקמפיין מסוג שופינג ולפעמים גם בקמפיינים אחרים כמו קמפיין באנרים או יוטיוב כדי להחזיר לקוחות אלינו לאתר ולגרום להם לרכוש.
בהתאם למחקר שביצענו בשלב הקודם כאן אנחנו מיישמים את הכל!
אחרי שהבאנו כמות מסויימת של אנשים, צריכים לבצע ניתוח ולראות כמה אנשים היו באתר, איזה מוצרים עניינו אותם, מה הוסיפו לסל ומה רכשו.
את הניתוח הזה עושים בעזרת גוגל אנליטיקס.
לאחר מכן אנחנו רוצים לבדוק בדיוק מה רואה הלקוח מהצד שלו, ומתחילים לצפון בצילומי מסך בוידאו ובמפות חום במערכת הוטג’אר המאפשרת לנו להקליט את מסך הגולש ולראות מה הוא עושה.
ברגע שאנחנו מנתחים את הקמפיין, את התנהגות הגולש ומה מעניין אותו, אנחנו מבצעים אופטימיזציה יומית, שבועית, חודשית ורבעונית בהתאם למסקנות.
לא צריך להתחיל לנחש או ישר לשלם למישהו שייקדם לך את האתר לפני שהוא באמת יכול להביא תוצאות! השאר פרטים ונבצע לך בדיקת אתר מקיפה ופגישת אסטרטגיית שיווק ללא עלות!
כמובן שהמטרה שלי היא שבסוף נשתף פעולה ונעבוד ביחד על החנות שלך.
ברגע שאני יודע שאני יכול להרים לך את ההכנסות בחנות וגם נותן תוצאות, יהיה לך את הרצון גם לקחת את השירות שלי. אני בדעה של WIN WIN. אם מישהו לא מרוויח, העסקה לא שווה.
לא! יש מוצרים שאנשים מחפשים ויש מוצרים שאנחנו נרצה “להכיר” ללקוח. אם המוצר שלנו הוא מיטה עם ארגז, סיכוי גבוה שהלקוח ייחפש “מיטה עם ארגז” בגוגל ולא בפייסבוק. אבל אם אנחנו רוצים לשווק מנורה בצורת פו הדוב – כנראה שעדיף בפייסבוק.
כל עסק יש לו את הדברים שרלוונטיים ספציפיים אליו, ולכן חשוב לי לעשות בשבילך את הסרטון הכי אישי שאפשר שיהיה רלוונטי אליך.
תלוי בביטוי ותלוי כמה פעמים בממוצע הלקוח נכנס לראות את המוצר.
הפרסום בגוגל עובד בשיטת תשלום עבור הקלקות ולכן לפני שמתחילים לפרסם את המוצר בגוגל קודם כל יושבים על אסטרטגיית פרסום ועל תקציבים.
בעיקרון ניתן למדוד בעזרת 2 כלים.
התחלתי את דרכי בתחום הדרופשיפינג בשנת 2015 בתחום של חולצות כדורגל בפלטפורמות של איביי ואמאזון.
אחרי תקופה שבה ראיתי שאני מפסיד יותר מאשר מרוויח התחלתי ללמוד בנייה וקידום אתרים במכללת האקריו, בה גם עבדתי כאיש מכירות. בעקבות הידע שרכשתי התחלתי גם לעסוק בתחום האיפילייט ושיווקתי מוצרים וקורסים של אחרים עד שהחלטתי לבנות את העסק שלי וגם לנהל אותו בעצמי ולכן הלכתי ללמוד ייעוץ עסקי באצל ניר דובדבני.
כל הדברים האלה גרמו לי לתת את האקסטרה לכל לקוח, כדי שלא ייקבל רק בונה ומקדם חנויות איקומרס, אלא ממש יחייה ויבין את העסק של הלקוח מבחינת התמחור, הוצאות והכנסות בעסק, בדיקת כדאיות, סקר שוק, וכל דבר שמגיע בנוסף לשיווק של העסק.
מקווה לעבוד איתך בקרוב, ואם כל מה שקראת למעלה נשמע לך טוב, אני מזמין אותך לפגישת ייעוץ ואסטרטגיה בזום אישי ללא עלות בה נדבר על החנות שלך ואיך כדאי לך לקדם אותה באינטרנט.
ואם יהיה מצב לwin win לשני הצדד’ים – אשמח שגם נעבוד ביחד!